Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2008

H ΑΛΗΘΕΙΑ για το ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΓΙΑΦΚΑ της Γκράβας

Επειδή οι διάφοροι ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ μας έχουν ζαλίσει τα α..υτιά με το άρθρο 16, ας ανοίξουν τα ΣΤΡΑΒΑ τους να διαβάσουν τί λέει:

4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ; E; EΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΘΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ 'Η ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΜΕΝΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ? ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!











ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ... ΓΑΛΑΤΣΙ


Διδακτικό υλικό από Αλβανία, προσλήψεις Αλβανών καθηγητών, αντικατάσταση πρωινής προσευχής με ποιήματα και επαφές με πρεσβείες, αλλά και παρεμβάσεις από πολιτικά κέντρα της Αριστεράς.
Αυτό είναι το σκηνικό το οποίο αποκαλύπτεται κάθε ημέρα που περνά σχετικά με το τι γινόταν επί χρόνια στο 132ο Δημοτικό σχολείο της Γκράβας.

Ένα σχολείο, του οποίου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών (πάνω από 70%) είναι αλλοδαποί και ως εκ τούτου αποτελεί ίσως μία πρώιμη εικόνα του μέλλοντος των περισσότερων ελληνικών σχολείων. Ποια είναι αυτή η εικόνα; Ας ξεκινήσουμε από την αρχή.

Αντικατάσταση της πρωινής προσευχής
Η διευθύντρια λοιπόν του σχολείου, υποστηριζόμενη προφανώς από μία ομάδα "φωτισμένων" (κατά την κρίση της Ελευθεροτυπίας τουλάχιστον) καθηγητών, αποφάσισε, για να μην "προσβάλλει" τους μαθητές του σχολείο της, να "κόψει" την πρωινή προσευχή, το "πάτερ ημών" δηλαδή, και να την αντικαταστήσει με κάτι που ταίριαζε καλύτερα στα "προοδευτικά" δεδομένα. Με ένα ποίημα του Ρίτσου. Μπορεί βέβαια ο απλός πολίτης να αναρωτηθεί! Είναι λογικό και νόμιμο αυτό;

Μπορεί ο κάθε καθηγητής, ανάλογα με το τι έχει στο μυαλό του να καθορίζει την πρωινή προσευχή στο σχολείο; Θα μπορούσε δηλαδή ένας καθηγητής που αγαπάει την ρόκ μουσική να βάζει τα παιδιά το πρωί να τραγουδάνε Τζόν Λέννον; Ή κάποιος άλλος που πιστεύει στην μετενσάρκωση να έχει μία ινδουιστική προσευχή;
Σύμφωνα με τους ελληνικούς νόμους, αλλά και την ξεκάθαρη απάντηση του υφυπουργού Παιδείας, όχι! Αλλά φαίνεται ότι η κυρία Πρωτονοταρίου, έχοντας πολιτική υποστήριξη που εκτεινόταν από τους "αντιεξουσιαστές" της "Βαβυλωνίας", έως και το "μάχιμο ΠΑΣΟΚ" του κ. Αλευρά, που έκανε μέχρι και επερώτηση στην Βουλή για "πάρτη" της, είχε το ελεύθερο να το πράξει. Και αυτό έκανε. Σας προκαλεί έκπληξη;
Υπ' όψιν πρέπει να ληφθεί ότι η κ. Πρωτονοταρίου, διαφήμιζε ανοιχτά τις παράνομες αυτές πράξεις της σε "εκπαιδευτικά περιοδικά" στα οποία έγραφε.



Αλβανικά βιβλία, στα Ελληνικά Σχολεία!
Από ότι αποκαλύπτει το "Παρόν", που πρώτο έφερε στην δημοσιότητα το θέμα, όταν ο νέος διευθυντής έφθασε στο σχολείο, έμεινε έκπληκτος ανακαλύπτοντας στο σχολείο, όχι μόνο μία σειρά δραστηριοτήτων, οι οποίες ήταν εμφανώς παράνομες, αλλά και … Αλβανικά βιβλία ιστορίας.
Η "φωτισμένη" λοιπόν - κατά όλο τον "προοδευτικό χώρο" - διευθύντρια, είχε οργανώσει το σχολείο, με βάση κάποια "παγκοσμιοποιημένα -πολυπολιτισμικά πρότυπα", όπως αυτά της είχαν έλθει ως επιφοίτηση, παραμερίζοντας εντελώς τους νόμους και τα πλαίσια του ελληνικού κράτους.Έτσι λοιπόν, είχε δημιουργηθεί τμήμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας στους γονείς των αλλοδαπών μαθητών. Αλλά και τμήμα εκμάθησης της μητρικής - αλβανικής - γλώσσας, στους αλβανικής καταγωγής μαθητές του σχολείου. Και τα δύο τμήματα αυτά λειτουργούσαν εντελώς παράτυπα.
Στο μεν πρώτο τμήμα, έλληνες καθηγητές, εθελοντικά, μάθαιναν ελληνικά στους γονείς των αλλοδαπών μαθητών που φοιτούσαν στο σχολείο.
Η ουσία όμως, της υπόθεσης βρίσκεται στο δεύτερο τμήμα, όπου οι νεαροί μαθητές, αλβανικής καταγωγής, έκαναν μαθήματα "Αλβανικής Γλώσσας" και "Αλβανικού Πολιτισμού". Εδώ υπάρχει πλήθος παρατυπιών, ερωτηματικών και σοκαριστικών στοιχείων.
Υπεύθυνη για την διδασκαλία των Αλβανικών ήταν η κυρία Ντενάντα Ράπη, αλβανίδα, και μητέρα παιδιού που φοιτούσε στο συγκεκριμένο σχολείο. Ποιος την πλήρωνε; Σύμφωνα με την διευθύντρια του σχολείου, η κυρία Ράπη, πληρωνόταν από τους γονείς των παιδιών που έπαιρναν μέρος σε αυτό το τμήμα! Αναρωτιόμαστε εμείς τώρα υπάρχουν αποδείξεις; Υπάρχουν κάποια έγγραφα; Όποιος γονέας θέλει μπορεί να πληρώνει έναν καθηγητή της επιλογής του - διότι δεν είδαμε να γίνεται κάποιου είδους προκήρυξη, να ζητούνται κάποια προσόντα, για την κάλυψη αυτής της θέσης - για να κάνει ένα μάθημα της επιλογής του, με την διδακτική ύλη της επιλογής του; Και όλα αυτά στα ελληνικά Σχολεία;
Δεν γνωρίζουμε την διαδικασία που ακολουθήθηκε για την πρόσληψη αυτής της καθηγήτριας, αλλά ούτε και την αμοιβή της. Δεν γνωρίζουμε το ποιος προσέφερε αυτή την αμοιβή. Υπήρχε μήπως κάποιος συγκροτημένος τρόπος που καθοριζόταν η διδακτέα ύλη, στα μαθήματα αυτά της αλβανικής γλώσσας και πολιτισμού; Γιατί αν κρίνουμε από τα αλβανικά βιβλία, τα οποία βρέθηκαν στο σχολείο, και τα οποία μιλούν για τις "ελληνικές βαρβαρότητες" έναντι των Τσάμηδων, δημιουργούνται πολλά ερωτηματικά! Διαβάστε ένα απόσπασμα από αυτά: ".. Στην περίοδο 1944, οι ελληνικές φασιστικές δυνάμεις, έπραξαν μεγάλες βαρβαρότητες. Βασάνισαν και μετά σκότωσαν και μαχαίρωσαν πάνω από 2000 άντρες, γυναίκες και παιδιά Τσάμηδων".

Αυτή είναι άραγε η διδακτέα ύλη στα ελληνικά σχολεία;
Ας αναρωτηθούμε πώς βρέθηκαν αυτά τα βιβλία εκεί; Τα αγόρασαν οι γονείς των μαθητών από βιβλιοπωλεία στην πατρίδα τους; Αν ισχύει αυτό, πώς και τα συγκέντρωσαν στο σχολείο; Μήπως το σχολείο τα αγόρασε; Θα έπρεπε να υπήρχαν αποδείξεις, παραστατικά και λοιπά χαρτιά! Υπάρχει και άλλη μία πιθανότητα! Να τα έκανε δωρεά κάποιος καλός άνθρωπος; Η κάποια καλή πρεσβεία;
Γιατί υπάρχει τουλάχιστον μία πρεσβεία, με την οποία η διεύθυνση του συγκεκριμένου σχολείου διατηρούσε πολύ καλές επαφές - όπως αποδεικνύεται από τις ανταλλαγές επισκέψεων-, η Αλβανική, ο πρέσβης της οποίας μάλιστα είχε επισκεφθεί και το σχολείο!
Φυσικά το θέμα έχει πολύ περισσότερες πτυχές, τις οποίες θα συνεχίσουμε να αναλύουμε την επομενη εβδομάδα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έστειλα στο olme@otenet.gr με θέμα http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/engin.pdf & http://olme-attik.att.sch.gr/files/deltia/132anakoinosi.pdf την ακόλουθη επιστολή:
Διαμαρτύρομαι ως Έλληνας φορολογούμενος πολίτης η ΟΛΜΕ δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο των Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης να αναφέρεται στην Κωνσταντινούπολη ως Ινσταμπούλ.Το Ιστανμπούλ & όχι «Ινσταμπούλ» ή «Ισταμπούλ» είναι τουρκική παραφθορά του ελληνικού «Εις την Πόλιν» που αναφέρεται στην Κωνσταντινούπολη.Οι ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ εκδίδονται στα ελληνικά & όχι στα τουρκικά.Θεωρώ ανθελληνικότατο να υπηρετεί μια ελληνική ομοσπονδία παιδείας την τουρκική προπαγάνδα αφελληνισμού &
αποχριστιανοποίησης της Μικράς Ασίας χρησιμοποιώντας τουρκική ορολογία σε ελληνικά τοπωνυμία & πόσο μάλλον στη Βασιλεύουσα τη στιγμή που αλλοδαποί καταθέτουν στον ΟΗΕ αίτηση http://petitiononline.com/turk1245 να αποκαλείται η Κωνσταντινούπολη στα Αγγλικά όχι Istanbul αλλά Constantinople.
Όσον δε αφορά την ελληνική παιδεία αυτή δεν είναι πολυπολιτισμική ή διαπολιτισμική όπως αναφέρεται στο δέλτιο τύπου αλλά εθνική & η πρωινή προσευχή των παιδιών λαμβάνει χώρα με το ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ στα πλαίσια ανάπτυξης της θρησκευτικής συνείδησης.Τα ποιήματα μελετώνται στα πλαίσια των Νεοελληνικών κειμένων & ουδείς έχει δικαίωμα να υπερβαίνει το καθήκον του με ότι αυτό συνεπάγεται σε διοικητικές & ποινικές ευθύνες ακόμη & αν είναι συνδικαλιστής της ΟΛΜΕ.
Άρθρο 16 Συντάγματος
παρ.2 Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους & έχει σκοπό την ηθική,πνευματική,επαγγελματική & φυσική αγωγή των ΕΛΛΗΝΩΝ,ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ & τη διάπλαση τους σε ελεύθερους & υπεύθυνους πολίτες.
Είναι αποδοκιμαστέο να στηρίζεται η πρώην Διευθύντρια του 132ου Δημοτικού Σχολείου Γκράβας, η οποία όπως πληροφορούμεθα http://www.stoxos.gr/2008/06/blog-post_23.html δίδασκε Αλβανικά σε αλλοδαπούς μαθητές, ερήμην του Υπουργείου Παιδείας, με διδακτικό υλικό, που της προμήθευε ΔΩΡΕΑΝ η Αλβανική πρεσβεία της Αθήνα και μάλιστα με ανθελληνικό περιεχόμενο.Δηλαδή νομιμοποίηση της Αλβανικής προπαγάνδας περί Τσαμουριάς όταν οφείλεται να αναγνωρίστεί βάσει τους Διεθνούς Δικαίου η ανεξαρτησία της Βορείου Ηπείρου http://noiazomai.net/bipeiros.html
Δηλώνω ότι θα εκθέσω δημόσια την παρούσα επιστολή & κάθε πράξη ή παράλειψη της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) ως προς το ζήτημα αυτό.